Twoja marka potrzebuje odświeżenia? Zaplanuj ten proces, aby nie niósł za sobą tylko zmianę symbolu, ale był symbolem zmiany. Nie wystarczy zmienić kolory logo, by mówić o ewolucji marki. Marketing to walka na percepcję, tworzenie silnej marki zacznij od rdzenia, określenia tożsamości i celów.
Zagadnienia szkolenia
1. Rebranding:
- wizerunek oczekiwany vs rzeczywisty
- wizja i misja firmy
- szanse i zagrożenia zmiany strategii
- transformacja cyfrowa
2. Silna marka:
- podwaliny percepcyjne, emocjonalne, społeczne i kulturowe
3. Strategiczne zarządzanie zmianą:
- proces i determinanty:
- zmiana grupy docelowej, nowe pokolenie
- zmiana pozycjonowania, półki cenowej
- zmiana kategorii, zmiany behawioralne rynku
- zmiana właścicielska
4. Wdrożenie rebrandingu:
- zakres zmian
- kamienie milowe
- odpowiedzialność
- dokument wdrożeniowy
5. Controling:
- wskaźniki efektywności
- cele strategiczne
- ewaluacja rebrandingu
- cykl zmiany i momenty krytyczne
TRENER
Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych,
w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy. Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) napoziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charte
Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym
w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.
Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Termin: 11-12.03.2024
Cena: 980,00 zł netto osoba (1205,40 zł brutto)
Dodatkowe informacje oraz zapisy:
tel. 24 365 86 24