Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Rebranding - jak zarządzać ewolucją marki
Twoja marka potrzebuje odświeżenia? Zaplanuj ten proces, aby nie niósł za sobą tylko zmianę symbolu, ale był symbolem zmiany. Nie wystarczy zmienić kolory logo, by mówić o ewolucji marki. Marketing to walka na percepcję, tworzenie silnej marki zacznij od rdzenia, określenia tożsamości i celów.

Zagadnienia szkolenia

1. Rebranding:
  • wizerunek oczekiwany vs rzeczywisty
  • wizja i misja firmy
  • szanse i zagrożenia zmiany strategii
  • transformacja cyfrowa

2. Silna marka:
  • podwaliny percepcyjne, emocjonalne, społeczne i kulturowe

3. Strategiczne zarządzanie zmianą:
  • proces i determinanty:
    - zmiana grupy docelowej, nowe pokolenie
    - zmiana pozycjonowania, półki cenowej
    - zmiana kategorii, zmiany behawioralne rynku
    - zmiana właścicielska

4. Wdrożenie rebrandingu:
  • zakres zmian
  • kamienie milowe
  • odpowiedzialność
  • dokument wdrożeniowy

5. Controling:
  • wskaźniki efektywności
  • cele strategiczne
  • ewaluacja rebrandingu
  • cykl zmiany i momenty krytyczne

TRENER
 
Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych,
w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy. Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) napoziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charte 
Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym
w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Termin: 11-12.03.2024
Cena: 980,00 zł netto osoba (1205,40 zł brutto)​


Dodatkowe informacje oraz zapisy:

​tel. 24 365 86 24
 
 

Marki Grupy ORLEN