Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Zarządzanie produktem vs kreacja marketingowa
Innowacyjna myśl techniczna i marketingowa kreatywność, czyli zderzenie dwóch światów, które łącznie mogą dać niesamowity efekt synergii rozwojowej firmy. Postaw na 3 filary - komunikację, procesy i procedury, które wzmacniają postawy proinnowacyjne, by sprzyjać tworzeniu i ulepszaniu wyróżniających produktów. To klucz do przewagi konkurencyjnej i zysków Twojej firmy.

Zagadnienia szkolenia

1. Cykl życia produktu:
  • innowacja przewagą marki
  • produkt vs marka
  • cykl życia produktu
  • innowacja vs innowatorzy

2. Laboratorium vs rzeczywistość:
  • proces weryfikacji, iteracji pomysłów
  • procedura new product development (NPD)
  • kreatywność vs zagrożenia natury prawnej

3. Rola komunikacji:
  • współpraca międzydziałowa
  • szanse i zagrożenia
  • silosowe pułapki

4. Procesy pro-innowacyjne w praktyce:
  • badania marketingowe, raporty, analizy i nowoczesne narzędzia
  • działania wewnętrzne we współpracy z rynkiem
  • kwalifikowanie projektu do realizacji – czynniki sukcesu

5. Product manager:
  • rola
  • zadania
  • przepływ komunikacji
  • współpraca
  • przypadki

Trener

Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych,
w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Cena: 980,00 zł netto osoba (1205,40 zł brutto)​


Dodatkowe informacje oraz zapisy:

​tel. 24 365 86 24



 
 

Marki Grupy ORLEN