Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Neuromarketing w sieci


Najcenniejszą walutą XXI wieku jest uwaga, żyjemy w przebodźcowanym świecie. Staliśmy się niewrażliwi na komunikaty reklamowe. Nie warto robić ich intuicyjnie. Warto sprawdzić co działa. Na co zwraca uwagę mózg klienta?

Zagadnienia szkolenia

1. BUDUJ ŚCIEŻKĘ ZAKUPOWĄ TAM, GDZIE DREPCZE KLIENT
  • Rozum kontra serce – o świadomych i podświadomych decyzjach zakupowych, czy reklamy działają?
  • Szum komunikacyjny – jak przyciągnąć uwagę Klienta w dobie chaosu informacyjnego na zasadzie AIDA?
  • Ścieżka klienta – jak powinna wyglądać w 2024 roku?
  • Ćwiczenie warsztatowe – Projektowanie przejścia ścieżki klienta

2. JAK ZAANGAŻOWAĆ KLIENTA, GDY JEST PO DRUGIEJ STRONIE EKRANU?
  • Jak powąchać perfumy i posmakować kawy, gdy jesteśmy po drugiej stronie ekranu – angażowanie sensoryczne w dobie on-line
  • Głośniej, wyraźniej, częściej…mózg a powtarzanie – dlaczego nie znosimy, ale pamiętamy?
  • Neurony lustrzane, czyli o empatii w komunikatach promocyjnych, działaj na emocje i wygrywaj przekazem

3. MÓZG KLIENTA LUBI LICZYĆ, NIE CZYTAĆ
  • Jak kształtować promocje? Mózg lubi liczby, poznaj 5 zasad cenowych na jakie jest wrażliwy
  • Czy ktoś dzisiaj czyta książki? O potędze słowa i długich form pisanych
  • Słowa klucze a mózg klienta, czyli o copywritngu, jak tworzyć chwytliwe treści, zajęcia praktyczne z luki komunikacyjnej
  • Puste słowa – co już nie działa?
  • Ćwiczenia warsztatowe – usprawnienie własnej komunikacji ze strony internetowej, social media wg powyższych wskazówek copywritingu pod okiem trenera

4. DŻUNGLA ON-LINE, ZAJRZYJ DO MÓZGU I ZANURZ SIĘ W ŚWIAT KLIENTA
  • Prawa neuromarketingu które działają on-line, rozczłonkowujemy mózg internauty
  • Eye tracking prawdę Ci powie, mierzymy ruch gałek ocznych, aby sprawdzić gdzie patrzy i co widzi klient

5. PRAKTYCZNE ZASTOSOWANIE NEUROMARKETINGU
  • Kolory – czy mają znaczenie w komunikacji naszej oferty i dlaczego ma to związek z twoim przyciskiem „kup to”?
  • Social media – poznaj 4 cechy posta idealnego, kiedy mózg „lubi to”
  • Prawo KISS – dlaczego mózg się zamyka na Twoją ofertę i klika w krzyżyk w prawym rogu ekranu?
  • Reguła FOMO – dlaczego w ofercie warto odliczać jak do wybuchu bomby?
  • Ćwiczenia warsztatowe – usprawnianie oferty, komunikacji socialmedia wg powyższych zasad neuromarketingu pod okiem trenera

TRENER 

Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych, w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Termin: 21-22.03.2024
Cena: 999,00 zł netto osoba (1228,77 zł brutto)​


Dodatkowe informacje oraz zapisy:

​tel. 24 365 86 24

 
 

Marki Grupy ORLEN