PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE
SOCIAL MEDIA, SOCIAL SELLING
KANAŁÓW ONLINE
WIZERUNEK/ PROMOCJA/ MARKETING/ SPRZEDAŻ
Cel szkolenia:
Celem szkolenia jest nabycie wiedzy i umiejętności dot. najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w działaniach promocyjnych w Internecie.
Program szkolenia:
Dzień 1
- Sprzedaż, budowa zasięgu w Internecie: najważniejsze zagadnienia, terminologia.
- Analiza rynku: elementy OSINT, umiejętność korzystania z otwartych źródeł informacji.
- Sprzedaż i marketing B2B/ B2C offline vs. online.
- Cross-selling, up-selling, dystrybucja produktów i usług z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
- Metoda rekomendacji online, Networking: platforma Linkedin.
- Definiowanie celów w kanałach digital, social media:
- Cele biznesowe
- Cele zasięgowe
- Rozpoznawalność naszej marki profesjonalnej/ osobistej.
- Kanały społecznościowe w praktyce: tworzenie profilu, realizacja kampanii reklamowej B2B/B2C z wykorzystaniem:
- Facebook
- LinkedIn
- YouTube
- Instagram
Dzień 2
- Przygotowanie spersonalizowanego briefu i planu działania w kanałach digital.
- Opracowanie i wdrożenie strategii działań w kanałach internetowych.
- Analiza profilu naszego klienta. Efektywne dotarcie do klienta z wykorzystaniem kanałów cyfrowych.
- Tworzenie person z wykorzystaniem narzędzi online.
- Targetowanie oferty handlowej B2B/ B2C, narzędzia online do przygotowania profesjonalnej oferty, prezentacji multimedialnej, video-oferty.
- Wyszukiwanie informacji, promocja marki z wykorzystaniem kanałów niszowych:
- Grupy dyskusyjne
- Fora internetowe
- Wykorzystanie Google Ads w praktyce, marketing w wyszukiwarkach internetowych.
- Przygotowanie kampanii, integracja działań w kanale digital:
- SEO
- Email
- SMS
- Social Media
- Podsumowanie, panel dyskusyjny.
Trener:
Ekspert specjalizujący się w kanałach cyfrowych, nowych technologiach. Ich praktycznym wykorzystaniu w biznesie, marketingu, sprzedaży.
Termin szkolenia: 14-15.02.2022
Cena szkolenia: 900,00 zł netto + 23% VAT
Dodatkowe informacje oraz zapisy: