Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Digital marketing - marketing nowych czasów


PRAKTYCZNE WYKORZYSTANIE 
SOCIAL MEDIA, SOCIAL SELLING 
KANAŁÓW ONLINE
WIZERUNEK/ PROMOCJA/ MARKETING/ SPRZEDAŻ

Cel szkolenia:
Celem szkolenia  jest nabycie wiedzy i  umiejętności dot. najważniejszych technologii, narzędzi, serwisów internetowych, które można wykorzystać w działaniach promocyjnych w Internecie.

Program szkolenia:

Dzień 1
  • Sprzedaż, budowa zasięgu w Internecie: najważniejsze zagadnienia, terminologia.
  • Analiza rynku: elementy OSINT, umiejętność korzystania z otwartych źródeł informacji.
  • Sprzedaż i marketing B2B/ B2C offline vs. online.
  • Cross-selling, up-selling, dystrybucja produktów i usług z wykorzystaniem narzędzi cyfrowych.
  • Metoda rekomendacji online, Networking: platforma Linkedin.
  • Definiowanie celów w kanałach digital, social media: 
      • Cele biznesowe
      • Cele zasięgowe
  • Rozpoznawalność naszej marki profesjonalnej/ osobistej.
  • Kanały społecznościowe w praktyce: tworzenie profilu, realizacja kampanii reklamowej B2B/B2C z wykorzystaniem: 
      • Facebook
      • LinkedIn
      • YouTube
      • Instagram

Dzień 2
  • Przygotowanie spersonalizowanego briefu i planu działania w kanałach digital.
  • Opracowanie i wdrożenie strategii działań w kanałach internetowych. 
  • Analiza profilu naszego klienta. Efektywne dotarcie do klienta z wykorzystaniem kanałów cyfrowych.
  • Tworzenie person z wykorzystaniem narzędzi online.
  • Targetowanie oferty handlowej B2B/ B2C, narzędzia online do przygotowania profesjonalnej oferty, prezentacji multimedialnej, video-oferty.
  • Wyszukiwanie informacji, promocja marki z wykorzystaniem kanałów niszowych: 
      • Grupy dyskusyjne
      • Fora internetowe
      • Wykorzystanie Google Ads w praktyce, marketing w wyszukiwarkach internetowych.
  • Przygotowanie kampanii, integracja działań w kanale digital:
  • SEO
  • Email
  • SMS
  • Social Media
  • Podsumowanie, panel dyskusyjny.

Trener:
Ekspert specjalizujący się w kanałach cyfrowych, nowych technologiach. Ich praktycznym wykorzystaniu w biznesie, marketingu, sprzedaży.



 
​​
 
 

Marki Grupy ORLEN