Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Szkolenia rozwojowe
Warsztaty i kursy organizowane przez Centrum Edukacji stanowią idealny sposób na rozwijanie umiejętności i zdobywanie praktycznej wiedzy.

Zespół naszych trenerów tworzy programy szkoleniowe dostosowane do specyficznych potrzeb klientów, co pozwala na pełne wykorzystanie potencjału każdego uczestnika. Nasze szkolenia są "szyte na miarę" – tematyka oraz sposób realizacji dostosowywane są do indywidualnych wymagań i oczekiwań uczestników, co gwarantuje maksymalną efektywność i satysfakcję z udziału w zajęciach.

Dzięki zaangażowaniu doświadczonych specjalistów, nasze szkolenia charakteryzują się wysokim poziomem merytorycznym oraz praktycznym podejściem do prezentowanych zagadnień.

Naszym celem jest proponowanie skutecznych i dostosowanch do rozwijającego się biznesu rozwiązań. Do każdego projektu przygotowujemy się starannie i rzetelnie, realizując go z pasją i zaangażowaniem.

Każde projekty szkoleniowe są inne, skomponowane zgodnie  z międzynarodowymi standardami w oparciu o najnowsze trendy i rozwiązania szkoleniowe.

Współpracę rozpoczynamy od poznania wymagań i oczekiwań poprzez badanie potrzeb szkoleniowych, dzięki którym identyfikujemy luki kompetencyjne w określonych obszarach oraz wskazujemy kierunki rozwoju wiedzy i umiejętności uczestników szkolenia.

Badanie potrzeb szkoleniowych może być przeprowadzone w formie:


  • badań ankietowych;
  • wywiadów bezpośrednich (badanie opinii);
  • opisów stanowisk;
  • testów;
  • technik socjometrycznych (socjodram, obserwacja uczestnicząca, mystery shopping);
  • analizy wtórnych źródeł informacji (prasa branżowa, foldery, raporty, wyniki analiz z przeprowadzonych wcześniej audytów);
  • obserwacji lub symulacji;
  • studium przypadku;
  • arkuszy diagnostycznych.

Przed i po  szkoleniu  określamy,   za  pomocą  ankiet wstępnych  i  kompetencyjnych - stan  oraz przyrost wiedzy (pre i post-testy).

Treści merytoryczne przekazujemy w nowych formach szkoleniowych takich jak:


  • gry symulacyjne;
  • warsztaty moderacyjne;
  • dramę stosowaną;
  • programy eventowe;
  • szkolenia z misją.
 
 

Marki Grupy ORLEN