Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Optymalizacja budżetu marketingowego


Połowa pieniędzy wydanych na marketing jest wyrzucana w błoto, problem z tym, że nie wiadomo która to połowa” J. Wanamaker. Zaplanuj wydatki na promocję swojej marki w sposób efektywny, jak i efektowny. Ustalaj wskaźniki pomiarowe (KPI) oraz badaj zwrot z inwestycji (ROI) zaplanowanej na promocję sprzedaży, czy działania wizerunkowe. Optymalizuj wydatki, aby wspierały cele biznesowe.

Zagadnienia szkolenia

1. Budżet marketingowy:
  • założenia i cele budżetu
  • sposoby ustalania
  • składowe budżetu
  • narzędzia i zestawienia
  • właściciel budżetu

2. Wskaźniki marketingowe (KPI):
  • działania tradycyjne off-line vs działania on-line, social media i ichatrybucja
  • działania promocyjne vs działania wizerunkowe
  • działania wewnętrzne (zespół) vs działania zewnętrzne (outsourcing, consulting)

3. Mierzenie zwrotów z inwestycji (ROI, ROAS)

4. Planowanie budżetu:
  • ujęcie krótko i długoterminowe
  • piwotowanie
  • przykłady narzędzi

5. Controling:
  • cele strategiczne
  • ewaluacja budżetu wg modelu PDCA

6. Komunikacja:
  • dział handlowy i cele sprzedażowe
  • zarząd i cele biznesowe

TRENER
 
Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych,
w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga
i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu
Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Termin: 21-22.03.2024
Cena: 980,00 zł netto osoba (1205,40 zł brutto)​


Dodatkowe informacje oraz zapisy:

​tel. 24 365 86 24
 
 

Marki Grupy ORLEN