Cel szkolenia:
- Rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi
- Rozwijanie kompetencji menedżerskich
- Poznanie strategii przywództwa
- Doskonalenie umiejętności budowania skutecznych zespołów
- Zwiększanie samoświadomości i inspiracja do dalszego rozwoju własnych zasobów
- Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji
- Poznanie mechanizmów rządzących zachowaniami ludzi w organizacji
- Nabycie umiejętności rozpoznawania typów osobowościowych
- Kształcenie postawy otwartej na współpracę
- Podniesienie własnej efektywności
Po szkoleniu uczestnicy będą wiedzieli jak:
- Stać się skutecznym liderem
- Skutecznie zarządzać zespołem
- Rozwijać współpracę w zespole
- Zastosować skuteczne narzędzia do kierowania, motywowania oraz rozwoju pracowników
- Dobierać styl kierowania do charakteru zespołu i fazy jego rozwoju
- Dostosować komunikacje do odbiorcy
- Prowadzić skuteczne rozmowy rozwojowe
- Efektywnie udzielać informacji zwrotnej
- Konstruktywnie rozwiązywać konflikty
- Wykorzystać asertywność do zwiększenia efektywności komunikacji oraz zarządzania sobą w czasie
- Wzbudzić zaangażowanie pracowników
- Inspirować pracowników do samorozwoju
- Pobudzać kreatywność
- Efektywnie zarządzać sobą w czasie
Program szkolenia:
Dzień I
1. Podstawy psychologii biznesu dla menedżerów
- Definicja sukcesu osobistego
- Poczucie własnej wartości
- Potęga pewności siebie
- Pięć poziomów przywództwa
- Test osobistych wartości
- Test osobowości
- Test kompetencji menedżeskich
2. Budowanie efektywnych zespołów
- Wizja, misja, cele firmy a praca zespołu offline – online
- Zarządzanie poprzez cele
- Metody wyznaczania celów
- Strategia realizacji celów
- Fazy rozwoju zespołu według Tuckmana
- Zasady współpracy , role w zespole
- Dysfunkcje pracy zespołu ( sposoby ich zapobiegania )
3. Komunikacja
- Podstawy skutecznej komunikacji offline - online
- Rola skutecznej komunikacji w budowaniu relacji, motywacji oraz efektywności
- Przepływ informacji pomiędzy działami, współpraca i osiąganie celów
- Bariery w komunikacji i metody ich pokonywania
- Rola aktywnego słuchania w skutecznej komunikacji
4. Motywowanie , wywieranie wpływu
- Czym jest motywacja w pracy offline - online
- Motywacja zewnętrzna – wewnętrzna
- Strategia 3C
- Wykorzystanie zarządzania przez wartości w motywacji
- Podejście coachingowe w rozwoju, motywowaniu członka zespołu
- Język wpływu – sztuka skutecznej komunikacji
- Feedback
Dzień II
5. Zarządzanie czasem
- Złodzieje czasu
- Diagnoza własnych złodziei czasu
- Zdiagnozowanie swoich przydatnych i zgubnych nawyków
- Wykorzystanie dobrych nawyków w celu podniesienia skuteczności osobistej
- Siedem nawyków skutecznego działania – Stephen R.Covey
- Zarządzanie sobą w czasie poprzez cele ( SMART )
- Ustalenie priorytetów
- Zasady planowania
- Macierz Eisenhowera – priorytety zadań
- Zasada Pareto 80/20 – skuteczność działań
- Metoda getting thing done – David Allen
6. Aserywność
- Co to jest asertywność i dlaczego warto być asertywnym?
- Skuteczne stosowanie asertywności
7. Delegowanie i egzekwowanie zadań
- Dlaczego powinieneś delegować zadania
- Jak i komu delegować zadania
- Etapy delegowania
- Bariery w delegowaniu zadań
8. Case Study
- Wybrane sytuacje z życia zawodowego uczestników szkolenia
Trener:
Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego
Coach ACC ICF, HR Business Partner
Specjalista ds efektywności
Posiada 20 letnie doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucjach publicznych oraz biznesowych. Od kilku lat swoim doświadczeniem wspiera właścicieli, prezesów, menedżerów oraz członków zespołów w ich rozwoju kompetencji poprzez mentoring, coaching, szkolenia offline – online.
Cena szkolenia realizowanego w formule online: 900,00 zł netto + 23% VAT
Dodatkowe informacje oraz zapisy:
tel. 24 365 86 20
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
REKOMENDACJA TECHNICZNA:
Dział IT Centrum Edukacji Sp. z o.o. rekomenduje przeprowadzenie szkoleń przez platformę zoom. Centrum Edukacji posiada komercyjne konto na wskazanej platformie, realizując z powodzeniem grupowe szkolenia. Narzędzia, którymi dysponuje wskazana wyżej platforma pozwalają na wprowadzenie do szkolenia online elementów warsztatowych (dzielenie uczestników na grupy, praca w tzw. „pokojach”, sprawne wykonywanie ćwiczeń, nadzór trenera nad przebiegiem zadań warsztatowych). Zoom jest rekomendowany przez metodyków do pracy warsztatowej. Zapewnia pracę w parach bądź w grupach tzw. pokojach. Uczestnicy mogą równocześnie pracować nad zadaniem, w czasie rzeczywistym. Trener mam możliwość wchodzenia do pokoi, tak jak na Sali gdy podchodzi do ćwiczących par lub grup i udzielać na bieżąco informacji zwrotnej. Ponadto narzędzie to pozwala na autoryzację uczestników szkolenia dołączających do zajęć online.