Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Komunikacja marketingowa w oparciu o nowoczesne narzędzia on-line


Komunikacja marketingowa to dialog, zajęła w cyfrowym świecie miejsce jednostronnej promocji. Nie zostawiaj jej przypadkowi, zwłaszcza, jeśli chodzi o social media, gdzie podwaliny strategiczne są kręgosłupem Twoich działań. Insighty, persony, archetypy i piktogramy zostaną odkodowane. Zaprojektujesz wiarygodny, wyróżniający przekaz, który dotrze do grupy docelowej.

Zagadnienia szkolenia

1. Komunikacja marketingowa:
  • model zintegrowanej komunikacji
  • ewolucja 4P do 4C w erze cyfrowej
  • komunikacja marketingowa w B2B vs B2C

2. Strategia komunikacji:
  • achetypy marki
  • pozycjonowanie, spójność, wielokanałowość przekazu, ton i visual
  • sensoryka

3. Narzędzia komunikacji:
  • social media
  • wyszukiwarki
  • mailingi
  • public relations
  • liderzy opinii – influencerzy

4. Content marketing:
  • macierz narzędziowa
  • wyróżniający content w oparciu o: blogi, video, podcasty, afiliacje, live streamingi

5. Strategie contentowe 2022 – społeczna odpowiedzialność biznesu CSR, ekomarketing

6. Optymalizacja komunikacji – jak zaplanować komunikację w oparciu o zasoby i weryfikować jej trafność

TRENER

Dolores
Strateg marketingowy, pomaga firmom świadomie podchodzić do marketingu, ścieżki klienta, aby osiągać cele biznesowe.
Pracuje z firmami jako konsultant, szkoleniowiec, przeprowadza przez transformację marketingową, rebranding. Audytuje, optymalizuje, doradza zarządom. Jest autorką publikacji, wykładowcą akademickim szkolącym słuchaczy na poziomie MBA. Na koncie ma ponad 3000 godzin spędzonych w sali szkoleniowej i konsultacjach z klientami z różnych branż - od produkcyjnej przez spożywczą, po fashion i beauty.
Praktyk, manager poruszający się w marketingu ponad 15 lat. Posiada doświadczenie 360 stopni - pracowała po stronie agencji reklamowych,
w działach marketingu. Przez 7 lat szefowała działom marketingu w firmach rodzinnych, korporacjach zagranicznych (Orkla– Credin, Silcare). Prowadziła 20 osobowy zespół marketingowy, zarządzała projektami w 5 krajach Europy.
Absolwentka Executive MBA Business Trends Uniwersytetu Merito, posiada certyfikat DIMAQ (Digital Marketing Qualification) na poziomie Professional. Ukończyła program strategiczny Charted Instytute of Marketing in London, Orka Brand Academy Kopenhaga i studia podyplomowe „Marketing B2B” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Jest certyfikowanym Trenerem biznesu Polsko-Amerykańskiego Instytutu Zarządzania.

Forma szkolenia: szkolenie stacjonarne
Cena: 980,00 zł netto osoba (1205,40 zł brutto)​

Dodatkowe informacje oraz zapisy:

​tel. 24 365 86 24



​​
 
 

Marki Grupy ORLEN