Dla niedowidzących Rozmiar tekstu: AAA
Sprzedaż i obsługa klienta

Jak zyskać przewagę nad Klientami w rozmowach i negocjacjach?

Szkolenia pomogą osiągnąć  sukces, zarówno w podniesieniu poziomu sprzedaży, jak i w podniesieniu jakości rozmów oraz poprawy relacji z klientami.

Już nikt Cię nie zaskoczy …

  • Psychologia obsługi Klienta
  • Sprzedaż doradcza
  • Efektywne techniki sprzedaży
  • Efektywna komunikacja i inteligencja emocjonalna w obsłudze klienta
  • Profesjonalna obsługa reklamacji – aspekty prawne i psychologiczne
  • Profesjonalna obsługa klienta
  • Custromer Experience
  • Negocjacje handlowe
  • Negocjacja umów (kontraktów) handlowych
  • Merchandising - czyli milczący sprzedawca
  • Tworzenie strategii marketingowych
  • Zarządzanie produktem
  • Zarządzanie ceną i działaniami promocyjnymi
  • E-marketing
 
 

Marki Grupy ORLEN